ALACAKNEVAR SİTEMİZDEN HARİKA HEDİYELERİMİZ VARRRRR

Yayınlandı: Nisan 7, 2011 / FİRMALARLA KAMPANYALARIM

SİTE GERÇEKTEN HARİKA YOK YOK VALLA HER GÜN DEĞİŞİK ÜRÜNLER ACAYİP İNDİRİMLER DE OLLUYOR BENDE İNTERNETTE DOLAŞIRKEN TANIŞTIM KENDİSİYLE BÖYLE BİR TEKLİF SUNDUM SAOLSUNLAR KABUL ETTİLER BENİ ÇOK SEVİNDİRDİLER SİZE ŞİMDİ BİR KAÇ ÜRÜN EKLEMEK İSTİYORUM SİTEMİZDEN http://www.alacaknevar.com/?sayfa=anasayfa

12li Ayakkabı Saklama Çantası

Çanta şeklinde görünümü, hava alan kumaş yapısı ve üstü şeffaf plastik fermuarlı kapağıyla dolabınızda, yatağınızın altında kolaylıkla kullanabilirsiniz.
Ayakkabılıkta pratik çözüm.

Ürün Özellikleri:
Toplam 12 gözü sayesinde 12 çift ayakkabı almaktadır.
Fermuarlı şeffaf kapak bölümü ve hava alabilen dokusu sayesinde ayakkabıların koku yapmasına engel olur.
Yan yüzeylerde bulunduğu yerden kolayca çekmenizi sağlayan kulp
Ürün Ölçüleri :
65 cm x 47 cm x 21 cm
 6 x 2 12 Ayakkabı Gözü


Otomatik Diş Fırçası Tutucu
Oldukça özel ve sihirli bir üründür. Diş fırçanızı tozdan ve istenmeyen partiküllerden korur, diğer fırçalardan izole eder, sizi dişinizi fırçalamaya teşvik eder.Kullanımı da kolaydır. Vantuzları sayesinde pürüzsüz her türlü yüzeye rahatça yapışır. En önemlisi bütün bunları o sihirli otomatik açılma/kapanma mekanizması sayesinde yapar.
Gerektiğinde ürünü sabitlediğiniz noktadan sökerek diş fırçanızla birlikte istediğiniz yere taşıyabilirsiniz. Hatta tatile bile birlikte gidebilirsiniz.

Hayvan Figürlü Banyo Lifleri-7 Model

7 farklı modelde canlı renkli banyo lifleri.
Dilerseniz kendiniz kullanın, dilerseniz çocuğunuza banyo sevgisi aşılayın.

Gerçek bir mum gibi üfleyerek söndürebilirsiniz. İçinde hava sensörü vardır, tekrar mumluğun içine üfleyerek yakabilirsiniz.

Tasarruflu Led ampul sayesinde uzun süreli ve tasarruflu pil ömrü
Ürün pilleri içinde takılı olarak gönderilecektir.

Herkesin mutfağında bulunması gereken muhteşem bir settir.
bu set sayesinde evinizde pastaneden alınmış kader kaliteli süslemeler ile kendi pastalarınızı süsleyebilirsiniz
içerisinde tam 100 parça mevcuttur,
tüm aparatları ve ürün içeriğini ürün görselinde görebilirsiniz
Piyasada taklitleri satılan bu ürün 1.kalite ve orjinaldir

Haftalık İlaç Kutusu
Düzenli kullanmak zorunda olduğunuz ilaçları yanınızda kolayca gün gün ayırarak bilmeniz için.7 farklı bölmeden oluşan ve bu bölmelerin her biri ayrı kapaktan oluşan taşınabilir ilaç kutuları sayesinde ilaçlarınız hep yanınızda olcak.
Her bölmenin üzerinde günler yer almaktadır ve daha kolay şekilde ayrılmaktadır.Ölçüleri:
7 Bölmeli ilaç kutusu:
Uzunluk: 15.2 cm
Genişlik: 3.3 cm

Derinlik: 2 cm
 Bölme Genişlikleri : 2 cm
KAMPANYAMIZDA SİTEMİZDE BULUNAN ÜRÜNLERDEN TAM 10 KİŞİYE HEDİYE VERİCEĞİZ ŞARTLARIMIZ ÇOK BASİT KARGO ÜCRETİ KAZANANA AİTTİR…
KAMPANYA KATILIM ŞARTLARIMIZ
kampanyaya son katılım 07 mayıs tır (doğum günümden bir gün önce ayy ne güzel valla) kargo ücreti kazanana aittir katılımlarnızı bekler herkese bol şanslar dilerimmmmmm….
yorum
  1. drbaltrak dedi ki:

    Merhaba
    İzleyicinizim zaten.Siteye drbaltrak adıyla üye oldum. Face grubuna katıldım. Kampanyayı duyurma linkim http://www.facebook.com/login/setashome.php?ref=genlogin#!/profile.php?id=100001490996173.
    Zeynep Baltrak
    drbaltrak@mynet.com

  2. denizko dedi ki:

    Merhaba siteye denizko kullanıcı adımla üye oldum.Facebook gurubuna katıldım ve kampanyanızı facebooktan duyurdum
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001216665127

    deniz yılmaz
    dsicak@yahoo.com

  3. pretemagna dedi ki:

    merhaba,
    öncelikle bu ayakkabı hurçlarına nasıl bayıldığımı anlatamam ,siteye hemen pretemagna kullanıcı adı ile üye oldum.facebook grubuna zaten açelya yılmaz olarak üyeyim.kampanyayı 1670 kişilik profilimde duyurdum :))
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1605471239
    kazanmayı çok istiyorum sevgilerle..
    açelya yılmaz
    pretemagna@gmail.com

  4. gizemlitosbaga dedi ki:

    Canım siteye gizemlitosbaga olarak lazyemy@gmail.com adresimle üye oldum.
    Face de katıldım.
    http://www.facebook.com/gizemlitosbaga
    Blogumda yayınladım.
    http://gizemlitosbaga.wordpress.com/2011/04/15/nursenalacaknevar-kampanyasi-7-mayis/

    teşekkürler.

    gizemli tosbaga
    lazyemy@gmail.com

  5. incigozlu dedi ki:

    merhaba cnm. siteye ŞULE AKTAŞ ismimle üyeyim. face sayfasını beğendim kampanyanı duyurdum facede. inşallah kazanırım.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1531875166

    ŞULE AKTAŞ
    mahcemalin.sulesi89@hotmail.com

  6. denizko dedi ki:

    Merhaba siteye dsicak@yahoo.com mail adresimle üye oldum.Facebook gurubuna katıldım ve kampanyanızı facebooktan duyurdum
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001216665127

    deniz yılmaz
    dsicak@yahoo.com

  7. lerzankara dedi ki:

    hemen katıldım
    üye oldum lerzankara adıyla
    http://www.facebook.com/lerzankayramirza kampanyayıda duyurdum
    tüm şartlar tamam
    lerzan karabayır
    lerzankayramirza@gmail.com

  8. ibalci32 dedi ki:

    ilknur balcı adıyla üye oldum
    ilknur koyuncu balcı adıyla facebookta sayfayı beğendim
    kampanyanızı duyurdum

  9. merveyazici dedi ki:

    şartlar tamamdır http://www.facebook.com/merve.yazici3 siteye merve yazıcı olarak üyeyim kampanyayı duvarımda paylaştım

  10. Yüksel dedi ki:

    yine güzel bir kampanya
    siteye üye oldum facede beğendim
    kampanyayı paylaştım
    http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fnursencehersey.blogspot.com%2F2011%2F04%2Falacak-ne-var-sitemizden-hediyelerimiz.html&h=d030b
    şanslı olan kazansın
    yuksel blazer
    yuksel611@gmail.com

Bir Cevap Yazın

